Yeh, en jättefin recension igen!

Åh, jag är rent fylld av lycka för den här fina recensionen.  Den fick jag för några dagar sedan 21/1-2018, men bloggar om den ikväll. Jag kan inget annat än sprudla av glädje. Det är så roligt och utvecklande att skriva att jag inte vill göra något annat än skriva i livet, men jag är också realistisk. Man måste ha ett arbete sidan om – om man inte har en rik gubbe som kan försörja en. Jag har en gubbe, men han är inte rik, men jag älskar honom gränslöst mycket.

Just nu är jag mycket tacksam över recensionen som också ställer krav på att jag måste leverera minst en lika bra uppföljare – om inte bättre! Jag hoppas jag lyckas med det! Tack Agneta och en stor varm kram ❤

Livet blir aldrig som man tänkt av Anethe Bergendahl. Underbar bok som innehåller många känslor som karaktärerna Jessica och Niklas upplever. Underhållande och lättläst då de är avstyckade i korta kapitel. Hur går man vidare efter en relation som tar slut efter 15 år. Det får ni ta redan på när ni läser Livet blir aldrig som man tänkt och hoppas att ni kommer gilla den lika mycket som jag gjort.
Betyget blir fyra 📚📚📚📚av fem möjliga ”
#AnetheBergendahl #livetbliraldrigsommantänkt #anemonförlag #underhållande#bladvändare #boktips #Rekommenderar #bokälskare #recex #tacksam

01cd2657de80cf48bd3cd3b12260552c5deaf5e29c

4 reaktioner till “Yeh, en jättefin recension igen!

1. Feedback är det bästa att få på ens texter och böcker. Man lär sig otroligt mycket – om det är konstruktiv feedback. Jag är så glad över alla mina fina recensioner. Läsarna tycker om min feelgoodroman och jag är överlycklig. Jättekul att du också blir nyfiken på romanen och välkommen till min blogg. Om du vill handla den till ett bättre pris ska du gå in på fliken *Webshop* uppe i menyn. På Adlibris och Bokus kostar det några kronor mera. Vill du hellre ha en signerad bok så skicka ett PM på facebook till mig. Tack! 🙂

Gilla