Nytt boksläpp idag!

Idag fredagen den 13 mars släpps första delen i serien Melissa – Mallorca som ebok. Ni som vill lyssna på ljudboken får vänta lite till. Men det går alltid att läsa novellen först och sedan lyssna på den. Det brukar jag göra just när det gäller alla slags noveller – för det ger en annan dimension. Ännu vet jag inte vem uppläsaren blir så det kommer bli en glad överraskning.

Erotiknovellen publiceras av Saga Egmont Lust förlag och som sagt Melissa – Mallorca är förts ut i en serie. Just nu håller jag på att gnugga geniknölarna om olika scenario inom erotikens underbara värld som kan utforskas av män och kvinnor. Omslagen till eboken och ljudboken är så fantastiskt tjusiga och jag är bara så tacksam och nöjd över att jag får skriva som jag älskar så mycket. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Melissa_1_EBOOK Mallorca

Blir ni sugna på att läsa så kommer här en liten sammanfattning:

”Melissa är på väg på en välbehövlig veckas semester till Mallorca. Ensam. På planet träffar hon Vendela, och är det bara inbillning eller känner hon den vackra kvinnans blickar på sig? Melissa har aldrig varit med en kvinna förut, även om hon drömt om det. Så möts de på stranden igen, dras omedelbart till varandra och under den varma solen förenas de två främmande kvinnorna. Smaken; kyssarna; kroppen; den skakande orgasmen. Det är bättre än något Melissa upplevt tidigare. Och semestern har bara börjat.

”Mallorca” är en novell om att tänja på gränserna och uppleva sådant man innan bara drömt om. Detta är första delen om Melissa och hennes erotiska resor.
Utgiven i sitt originalutförande i ”Tabu” (2019), Whip Media.

Alicia Heart är en pseudonym för en svensk erotikförfattare. I hennes noveller tangerar det starka kvinnor som tar för sig, ohämmat, och deras lust är fullkomligt obegränsad. Författaren skriver gärna om kvinnor med livserfarenhet, och som längtar efter ytterligare en dimension – utan några gränser eller hinder. ”

Melissa Mallorca

Bokus

Adlibris

Lämna en kommentar