Första feelgoodromanen i en trilogi

Godmorgon alla läsare!

Nu äntligen har det blivit dags att presentera bokomslaget. Idag passar det alldeles utmärkt då jag även ska hämta hem dottern min från sjukhuset. Jag är en mycket glad kvinna, mamma och blivande författare idag.

Fantastiska Mia Fallby har designat bokomslaget. Dsign 

Stort tack Mia för ditt arbete som resulterade i denna bok!

Jag tar allra ödmjukast och tacksamt emot beställningar via länken nedan.

Förhandsbeställning

3D bild bokomslag

Baksida av boken

 

 

16 reaktioner till “Första feelgoodromanen i en trilogi

    1. Tack Katarina! Något typiskt att jag inte (share group) knappen finns så jag kan dela blogginlägget. Kanske någon bugg bara. Har du en (share group) på din fb-sida?

      Men du får gärna dela på din sida. 🙂

      Gillad av 1 person

      1. Det kommer bli en standardpocket. I början tänkte jag inte det skulle bli en trilogi men längre in i berättelsen jag kom så föddes den tanken. Jessica har mer att berätta tydligen. 🙂

        Gillad av 2 personer

  1. Stort tack Anethe, det var verkligen ovanligt roligt att jobba med ditt omslag och då är jag ändå passionerat road av mitt jobb överlag! 😉 Kram!

    Gillad av 2 personer

    1. Tack Anni! Äntligen liten stund över att sitta vid datorn. Jag blev mycket nöjd med omslaget, passar perfekt till min roman. Hoppas du kommer få många trevliga lässtunder när du har boken i din hand. Kram!

      Gillad av 2 personer

  2. Tack så mycket Sara! Det kan behövas i redigeringen. Har börjar och gjort några kapitel men svårt att stryka och radera, men ett måste om inte texten tillför något till historien.

    Hoppas på den blir bättre efteråt. 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar